بسیجی دفاع مقدس رزمنده جنگ اقتصادی

چاپ مقاله

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مهندس سلیمی مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات مهران کمپرس اراک   رزمنده بسیجی دفاع مقدس که اکنون وارد سنگر اقتصاد مقاومتی شده و با تاسیس واحد صنعتی بیش از ۲ هزار دستگاه ماشین آلات خدمت رسان تولید کرده است.

سلیمی که به عنوان مدیر فنی شرکت هپکو به همراه همکارانش در دوران دفاع مقدس موفق به تولید ماشین آلات تخصصی راه سازی برای جبهه شدند اکنون پس از بازنشستگی واحدصنعتی تاسیس کرده است.

این رزمنده بسیجی دفاع مقدس گفت: زره سازی ماشین آلات راه سازی برای افزایش مقاومت در برابر تیر و ترکش آب بندی کامل برای کارکرد ماشین آلات در باتلاق و رودخانه و تولید ماشین آلات تخصصی، چون بولدوزر و نی کوب از جمله اقدامات انجام شده در شرکت هپکو در دوران دفاع مقدس است.

وی که اکنون مدیر عامل شرکت تولید خودروی کمپرسی است گفت: با تاسیس کارخانه صنعتی توانسته ۱۰ نوع ماشین آلات راهداری و خدمات شهری تولید کند که این ماشین آلات شامل: انواع برف روب، نمک پاش، ماشین آلات یخ زدایی فرودگاهها، مقره شویی توزیع برق، ماشین آلات جمع آوری و پرش زباله و شستشو و لجن کشی شیبکه فاضلاب است که دانشی تخصصی تولید شده است.

سلیمی کار و تلاش بی وقفه را تنها راهکار برای حل مشکلات اقتصادی دانست و گفت: شکوفایی اقتصاد نیازمند عزم جهادی مانند عزم ملت در دوران دفاع مقدس است.

بیش از ۷۰ نفر در شرکت مهران کمپرس مشغول به کار هستند که ۳۰ نفر آن‌ها در ۳ ماه گذشته به مجموعه کارگران افزوده شده اند.

انتهای پیام / ج

رزمنده مبتکر اراکی در سنگر اقتصاد مقاومتی